Kontakt

Hur kan vi hjälpa dig?

Är du osäker på något som rör din bokning eller behöver du hjälp med din resa med FlixBus?
Ta en titt bland våra vanliga frågor eller i den aktuella informationen om sträckor!

Du är också välkommen att kontakta oss via Facebook.

Hittade du inget svar på din fråga?
Vi hjälper dig gärna personligen! Du kan nå oss dygnet runt, måndag till söndag på vår servicetelefon: +46 850513750*.

*Obs! Samtalskostnaderna för fast telefoni samt mobiltelefon avgörs av varje enskild leverantörs priser.

Vi erbjuder svenskspråkig kundtjänst dagtid (se detaljerade öppettider nedan) samt engelskspråkig kundservice under kväll- och nattetid.

Öppettider för svensktalande kundtjänst:
Måndag - fredag: 08:00 till 20:00
 

Hittade du inget svar på din fråga?

* Obligatoriskt

Möjliga ämnen

Frågor om sträckor:
Önskemål och frågor om att resa med FlixBusn

Boka/boka om/boka av:
Frågor om bokningsmöjligheter och bokningsändringar

Voucher:
Frågor om hantering av och allmänna villkor för kuponger

Bagage:
Frågor om att ta med bagage eller andra föremål samt skador eller förlust av bagage/föremål

På och i bussen:
Buss- och sittplatsförfrågningar samt tillgängliga faciliteter ombord

Återkoppling (positiv och negativ):
Återkoppling kring din FlixBus-resa

Förfrågan om ersättning:
Nyheter och frågor om att begära ersättning

Övrigt:
Om du inte hittar ett passande ämne kan du ställa dina frågor här