
Om du upplever problem på den här webbplatsen får du gärna ringa +46 (0)850 513 750 eller använda FlixBus Google Assistant-appen.
Från och med den 14 januari 2021 har regeringen infört restriktioner i antalet bokningsbara biljetter på tåg och långfärdsbussar. Detta innebär att vi har halverat antal platser till försäljning på samtliga av våra busslinjer. Restriktionen är till för dig och våra chaufförers säkerhet och gäller preliminärt fram till den 31 maj 2021. Det är dock viktigt att du som resenär tar ditt ansvar och inte reser om du är sjuk samt följer Folkhälsomyndigheternas rekommendationer, som du kan läsa mer om här. Hjälp oss att göra resan med FlixBus trygg för alla.
Se gärna vår Covid-19-anpassade frågesida för mer information. Om du känner dig osäker och inte vill resa, kan du boka om din resa här.
Om din resa har blivit inställd har du möjlighet att boka en alternativ resa eller begära återbetalning via vår självbetjäningsplattform, utan att behöva ta kontakt med kundtjänst.
Inför din resa, tänk på följande:
*Läs mer om vilka regler som gäller i destinationslandet här.
Rutiner & processer:
Läs mer om situationen gällande resor just nu här.Undrar du något inför din resa gällande säkerhet och hygien? Läs gärna mer i våra Covid-anpassade vanliga frågor och svar här. Vi ses ombord! |