Om du upplever problem på den här webbplatsen får du gärna ringa +46 (0)850 513 750 eller använda FlixBus Google Assistant-appen.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Hantera min bokning

Din resa

Avbokning

Tills när kan jag avboka min resa?

Du kan avboka fram till 15 minuter före resans avgångstid.

Debiteras jag en avgift för avbokningen?

Fram till 30 dagar före avresedatumet är avbokning kostnadsfri. Därefter kan en avbokningsavgift tillkomma. Efter att du avbokat din resa, genereras en tillgodokod. Tillgodokodens värde är biljettpriset minus eventuell avbokningsavgift och koden är därefter giltig i 12 månader.

Det är inga problem att omboka eller avboka en biljett

Ändra

Du kan ändra följande information i din bokning:

  • Din avgång eller destination*
  • Passageraruppgifter
  • Telefonnummer

*Om du vill ändra avgångstid eller destination måste du först avboka den del av resan du vill ändra. Därefter får du en tillgodokod på biljettens värde minus eventuella avbokningsavgifter. Du kan sedan använda tillgodokoden för att boka en ny resa (ange koden i rabattkodsfältet och klicka på "Lös in"). Värdekoden är giltig i 12 månader.

Tills när kan jag göra ändringar i min bokning?

Du kan göra ändringar i bokningen fram till 15 minuter före resans avgångstid.

Tillkommer avgift för att ändringar i bokningen?

För ändringar av din kontaktinformation tillkommer ingen avgift. Ändring av passagerarens namn är också kostnadsfritt, förutsatt att biljettpriset inte har stigit sedan ditt ursprungliga bokningstillfälle. Om det har stigit, betalar du prisskillnaden.

Oavsett om du vill boka om resan, gäller samma regler som vid avbokning. Oavsett om du vill boka om resan, gäller samma regler som vid avbokning. För avbokningar mindre än 30 dagar innan avresedatumet, dras en avbokningsavgift av från tillgodovärdet.

Var kan jag avboka eller göra ändringar i bokningen?